dagens bästa med foten i toa stolen!

HAHAHA

Just u känns det djävligt bra alltså! inte för det att jag trilla ner i toastolen med hela jävla foten! :)

Utan för jag fått min vinge till bilfan! ringde direkt målaren på jobb så den skall lämnas ikväll!!!

Alltid roligt med brev på posten oavsett vad dom kostar ;)

Vart inne på dass och skulle slänga vatten i badkaret men lysrören har strulat ett tag så idag vart det beck mörkt så duktiga jag hoppa upp med mobilen tänd på toan!
Mmmmm visst braaaaaa idé patrik!
efter ett tag så gav dassa locket vika och där for jag med hela foten ner i toa stolen!! :D

tur man börjat ordna ett bad inte direkt fräscht att ha ena benet insmort i diverse mög :D

MEN LIKA GLAD ÄR JAG FÖR DET FÖR JAG HAR FÅTT MIN VINGE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0