Idag e jag RRrrrrrrrrrrröd!

Halloj mina vänner och ovänner!

Idag har varit en riktigt bra dag får jag säga!
Vakna alldeles för tidigt typ 09! vände mej om en timme till skicka sms til Hannes att vi ger fan i att tömma skiten på balkongen får bli en dag när det är svalare!

Tog istället en cykel tur med dogget skönt som fan innan d blev sketa varmt!
Då stack vi ut till mams och dumpa dogget en stund o stack ner till EKO-Hallen fick inhandlat det mesta som jag skulle till och med en dörrmatta till Karlstad....
Men viktigast av allt 2 nya lysrör till badrummet drygt som fan att ha en vanlig sketen lampa ståendets på dasset :)

Hem till mams igen in om en sväng på ica och inhandla korvbröd,glass,melon Och lite dricka.
Tände grillen o plocka fram solstolen sen mådde jag som en kung :D
Fan önskar att man bodde på landet i ett litet hus med trädgård och kanske pool fan vad gött nu på sommaren!
Hundarna envisades med att vara ute trots 26c i solen!
Blev rejält bränd idag kan jag säga helt jävla röd över kroppen men i år syns det iaf att man har haft semester inte som förra året när vi jobba nästan dygnet runt helt spöklik :D

Nu har man iaf fått 10 dagar ledigt från jobbet nu skall det rulla för fullt,börjar med 26ton grönsaker/frukt som skall iväg från Helsingborg till karlstad på söndag!
Sen blir det 2 rundor till skåne-värmland
Sen till helgen blir det PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYY eller ett par öl iaf för vd Ralf har bjudit sin bästa o trognaste personal till Köpenhamn :D

Blir väl en heldag i dk o sen fortsätter vi kvällen i Malmoe nånstans.

Känns bra allting just nu man börjar få ordning på livet känns som tiden flyger iväg!
Ser ut som en engelsman på semester men va fan orka bry sej! ohhh bramusik på rix idag!!! saknas bara öl o kvinnligt sällskap ;)

EM har startat mina vänner tyvärr losa schweiz mot tjeckerna men det var en sådära match väntar på blå-gult
TYVÄRR missar jag den matchen eftersom en annan skall bege sig till Karlstad då!
Hoppas bara inte det är en massa idioter ute i trafiken specielltvid vägarbetet i glumslöv vete fan om jag inte trycker dom av vägen då ;)

Nu blir det maaaaaad skiter på er men lovar att komma åter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0