Spännande natt i byn!

Idag hände det grejor i dennna lilla byn!

Vad fick mitt öga skåda mitt i natta när kvällsrundan med dogget avverkas??

jo en sådan hära 

Bild:Polisbil vid Sergels torg.jpg'

Mitt i natten och med blåljus påslagna!! häftigt värre fick en att fundera på vad dom leta efter och vad som hänt....
Fick syn på en till senare under rundan o nu blev jag än mer nyfiken!!!

Men fick inget veta :(

Nu skall jag runka o sen sova ingen hockey i natt!!

En hundring på att detroit vinner!

Skall slå ihjäl mina grannar en vacker dag invandrare som spelar musik kl 02 och alkis jävel som börjar 03.30 en söndag!!
MEN denna ggn ringde jag securitas! tyvärr hann han väl däcka på dass och stänga av apparaten innan dom dök upp
men jag ger ikke upp nästa ggn då skall han akta sej från att avbryta min drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0