Va fan!

Jaha känns som tiden den springer iväg! har redan avverkat halva semestern och inte har mn fått gjort något av det man skulle fixa!

Men har iaf ringt mini o ordnat städhjälp innan söndag.
Nu SKALL bildelarna,soffan,säckarna osv bort från balkongen.
hade tänkt att städa oxå i veckan mmmm visst det orkar man i denna värmen ;)

Har iaf beställt en ny vinge till min kära bil sitter o väntar på den så man kan skicka iväg den till målning!
Annars har det inte hänt sååå värst mycke bara myst med dogget en hel del kommer ju att spendera en hel del tid i Karlstad framöver.

Men planerna  veckan måste iaf fullföljas med städning och tvätt
Tänkte bege mig till bulltofta kött för att inhandla en grilllåda! sen bär det hem till mams
skall komma ihåg att ringa kajan ikväll oxå och höra om han har tid att fixa mn gamle bil s jag kan få sålt den oxå!
Skönt att ha 2 bilar speciellt när mossan mögar ner den nya nått sanslöst! ikke uppskattat!

men tänkte faktiskt börja cykla till jobb nu under sommaren har lagt beslag på mossans cykel blir bara söndagen man tar bilen för då startar man så satans tidigt!

på väg hem genom Askersund tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0