Flickan i huset bredvid är rätt intressant!

Jaha o nu undrar ni vad dettta handlar om!!

hmmm jag med :D
Har fått kotakt med en jej här från byn!!
Lite yngre än mig men vafan såååå gammal är jag ikke ;)

Men idag ringde hon iaf och va nervööööös jag var då när jag hörde luren ringa!!
men Karl som man är så tog man mod till sej att svara och se där en trevlig tösabid på andra sidan luren!

Så nu sitter vi o flabbar på msn om allt möjligt mest om hennes mr rabbit haha

Men iaf sa hon en sak att jag var inte så tystlåten ändå o då blev jag glad för alla andra man pratat med så har man fått höra att man är tystlåten o inte säger så mycke :(

Men ibland e man osäker helt enkelt o då blir det fel bara skit samma livet e för kort för att bry sej om sådant älska eller hata maaaaaaaaaj!!

Nu skall jag flörta vidare ta ta

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0