Kontaktannons!

Tradarslusk i sina bästa år!
Älskar djur o natur gärna natur sex :)
Sympatisk man men har Alltid rätt!
Bor i egen lägenhet men som jag hyr av hyresvärden.
Orka rknappt diska o städa men gör inte jag det gör ingen det!
Nykter alkoholist dricker bara när jag kännerf ör det ;)
Börjar bli småfet soffan tar en massa stryk!
Älskar sex som alla andra skorpioner men utövas mest  på egen hand! :(
Skrattar mycket o högt gärna åt andra människor som slår sej!
Har ingen fritid jobbet är mitt ALLT!
Borde cykla mer men är för lat jag har ju för fan bil!
Har en jävla massa pengar jag gör av på kvinnor mest prostituerade i köpenhamn!
Har absolut inga kompisar!
Hatar alla mina arbetskollegor!
Orkar inte slösa pengar på en frisyr klipper mej hemma på dass!
Vill inte ha ett förhållande med någon för tänk om man träffar någon bättre??

VARFÖR SKALL DET VARA SÅ SVÅRT ATT TRÄFFA NÅGON???


Favorit i repris ser det ut om det blir gokart på lockarp med arbetskollegorna!
denna ggn skall jag bruka allvar o inte leka med getingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0