Min lägenhet luktar fiiiiis

Ja om den luktade såpa igår så försvann det rätt fort!

så fort dogget fått mat så starta fisandet o det var rejäla brakare!!
till slut stod jag ikke ut efter Holland-Frankrike på tv4 sport så gick jag ut o lät han skita av sej tänkte inte ligga o lukta på det under natten!

Märkte direkt när vi kom upp hur lägenheten stank haha sjukt äckligt! fick öppna på balkongen trotsatt d var kall ute.

Idag e jag rätt seg men vakna till liv när lammaköttet börja snacka snusk ;)

siter o väntar på att hannes skall ringa vill ha på min sportgrill ikväll för imorn skall man jubba igen efter 5 dagars ledighet där slappande stått högst upp på listan!

Jag hitta detta på ett forum på nätet för truckers!

Citat Om du får helljuset i ansiktet o fingert i rutan så kan du vara säker på att du har dimljuset på fram med halvljus!! haha det hela handla om oskrivna regler i trafiken....

Kommentarer
Postat av: A

Usch då, fislukt i hela lägenheten lät inte så trevligt precis :S

2008-05-19 @ 16:22:59
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se
Postat av: Joana

Haha, dom har såna jävulska fisar att jag fattar inte hur det blir så :P

2008-05-19 @ 16:24:20
URL: http://atletico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0