Silly season!

Var ett tag sedan man skrev här!
O det beror som vanligt på jobb har jobbat en del kört grönsaker till karlstad och örebro i vanlig ordning.
Men nu har man varit ledig sen i torsdags bytade tur med rolf o körde för honom i söndags sen byta jag med jocke i tisdags så man fickledigt i 5 dagar!

Välbehövligt kan jag intala er! har både fått tvättat bilen typ 3ggr o städat den, diskat här hemma och såpetvättat hela placet luktar grumme såpa :D

Nybäddad säng blev det oxå igår sov som en kung har sovit kast den sista tiden!
tror det har med att göra att det varit konstiga veckor med blandad körning natt/dag vilket blivit helt fel i min sömn.
Så nästa ggn det är kort vecka med röda dagar då skall dena andersson ta ut semester!

Gick riktigt bra i tisdags när jag skulle till örebro hade typ 28.400kg grönsaker som skulle på o lite annat 3.5flm som var lastat var skeptisk til om d skulle gå på.
Men trots ökning till 36.800kg så gick det fan på!! "klapp på axeln"

Men nu till rubriken

premier league är avslutad med en 4:e plats i ligan o så åkte vi tyvärr ut mot chelsea i CL :(

Sen hade chelsea mage att lägga ett bud på Torres!! idioter!

Följande spelare är på väg in i laget
Gareth barry aston villa
Samir nasri Marsielle
Albert Riera espanyol
Andreas dossena undinese

den mest namkunniga är väl barry men mest för att han spelat PL så länge dom andra har jag inte så stor koll på!
Tråkigt nog lämnar nog crouch oss för pourtsmoth
Voronin kanske hamnar i stuttgart
Och kanske pennant som inte gjort någon störe succé hoss oss där bentley från Blackburn verkar vara ersättare.

Spännande blir det iaf nästa säsong hoppas vi startar bättre än i år!

Ull never wak alone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0