Veckans Äventyr!

I veckan som gått har jag varit ute i landet och snurrat.
Följande städer har fått kungligt besök.

Gamleby,Mantorp,Norrköping,Nyköping,Bellö i måndags
På Onsdagen besöktes följande
Stocholm,Vällingby,Avesta,Ljungby den sistnämnda spendera jag valborg i eftesom örtiden inte räckte hem!
där satt man ensam i ett sketet industriområde med en godispåse o en flaska mer! :D

Tänk så mycke man får se när man kör lastbil fina damer o inte minst denna vackra natur i vårt landskap småländska slätten o dalarnas undebara natur inte mycke som slår Sverige på fingararna!

Idag e jag fan på bra humör har städat efter att varit borta nästan en vecka solen skiner o jag o dogger orkar knappt va hemma!

Tänkte bege mej till bolaget imorn och inhandla ett par pilsner köpa en grilllåda o bege ej hem till mossan om d blir bra väder skall jobba igen på söndag.

Men nästa helg blir d fan party då får damerna akta sej när patte o mini gör entré på dansgolvet :D

Nu är det mat för mej o dogget jag skall äta tacos o dogge sitt torfoder ;)

ta ta !



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar är att underdriva, jag älskar liverpool ;)

2008-05-03 @ 15:25:13
URL: http://dumle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0